Verzendkosten vanaf €4,25. Gratis verzenden vanaf €50 ( alleen in NL). Altijd gratis cadeauservice. Wordt verzonden in 1-3 werkdagen

FAQ

Staat jouw vraag niet in onze lijst van veelgestelde vragen? Neem hier contact met ons op en stel je brandende vraag persoonlijk aan ons.

Informatie kaarsen 

Zijn alle kaarsen precies hetzelfde zoals op de foto’s?

Nee, alle kaarsen worden met de hand gemaakt en kunnen daardoor iets afwijken van de foto’s, denk hierbij aan de kleur of verhoudingen. Wij doen onze uiterste best om de kaarsen zo gelijk mogelijk te maken als staan afgebeeld. Iedere kaars is uniek dus helaas ontkomen wij niet aan kleine verschillen.

Waar worden alle handgemaakte kaarsen van gemaakt?

De kaarsen worden gemaakt van koolzaadwas, dit is een duurzamer alternatief voor paraffine.

Waar moet ik rekening mee houden bij het branden van dinerkaarsen?

  • Plaats de dinerkaars op een vuurvaste schaal, schotel of vuurvaste kandelaar met opstaande randen zodat druipende was wordt opgevangen.
  • Knip de lont telkens na het branden tot ongeveer 0,5 cm af zodat je langer plezier hebt van de kaars.
  • Laat een brandende dinerkaars nooit alleen achter en houd ze buiten het bereik van kleine kinderen en huisdieren.
  • Houdt de dinerkaars uit de buurt van brandbare materialen en plaats hem altijd op een stabiele achtergond.
  • Laat de dinerkaars nooit helemaal opbranden zodat schade aan de kandelaar wordt voorkomen. Het beste is om de dinerkaars te doven zodra er ongeveer 1 cm over is.

Kan ik jullie kaarsen ook laten personaliseren?

Jazeker, van creatieve ideeën worden wij erg blij! Stuur een e-mail naar info@studiolux.nl en ontvang binnen 48 uur een bericht van ons terug.

Kan ik de bestelling ook in laten pakken als cadeautje?

Elke geplaatste bestelling is voor ons een feestje dus wij hebben een gratis inpakservice. Tijdens het bestelproces van de kaars(en), kun je aangeven of je jouw bestelling wil laten inpakken. Let op: tijdens feestdagen hebben wij een bijpassende inpakservice. Wil je jouw cadeautje traditioneel laten inpakken? Geef dit aan.

Mijn gekochte LED kaars past niet in de kandelaar, wat te doen?

Onze LED kaarsen zijn gemaakt van kaarsenwax en kunnen op maat gemaakt worden voor iedere maat kandelaar. Pak een scherp mesje en snijdt voorzichtig de LED kaars op maat.

Zit er een timer op de LED kaars?

Ja, alle LED kaarsen hebben een timer van 6 uur ‘aan’ en daarna 18 uur ‘uit’. Je kunt ze natuurlijk ook eerder aan- of uitzetten door eenvoudig op het witte gedeelte van het staafje te drukken.

 

Verzenden en retourneren 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om alle pakketjes binnen 3 werkdagen te verzenden. Mocht een handgemaakte kaars onverhoopt toch niet op voorraad zijn zodat wij deze nog moeten maken, kan het voorkomen dat de levertijd iets langer is. In dat geval, informeren wij je op tijd via een e-mail.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Voor Nederland

Er passen 8 dinerkaarsen in een brievenbusdoos. Hiervoor zijn de verzendkosten €4,25. Wanneer er meer kaarsen worden besteld, verzenden wij de bestelling via de pakketpost. Hetzelfde geldt voor de sierkaarsen en LED-kaarsen. De kosten van de pakketpost zijn €6,95.

Wil je liever geen verzendkosten betalen? Haal jouw bestelling op in Haren (vlakbij Groningen). Via de e-mail ontvang je een bericht met hierin de datum en tijdstip wanneer je jouw duurzame, handgemaakte kaarsen kunt ophalen.

Voor België

Voor bestellingen die vanuit België worden geplaatst, zijn de verzendkosten €9,25.

Kunnen de handgemaakte kaarsen worden geretourneerd?

Als jouw bestelde kaars(en) tijdens de verzending kapot zijn gegaan of beschadigd, stuur dan een e-mail info@studiolux.nl en voeg foto's toe. Wij zoeken dan samen naar een passende oplossing.

Ben je niet tevreden met de ontvangen bestelling? Retourneer binnen 14 dagen de handgemaakte kaars(en) in goede staat én in de originele verpakking. De retourkosten zijn voor de koper. Zodra we jouw bestelling in goede staat hebben ontvangen, word het geld zo spoedig mogelijk terugbetaald.

Klachten 

Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij je om een e-mail te sturen naar info@studiolux.nl met hierin een duidelijke omschrijving van je klacht. Overal is een oplossing voor!

Menu
usercartchevron-down